Ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi w 1966 roku, uzyskując dyplom z kierunku „Druk” w pracowni prof. Teresy Tyszkiewicz i prof. Zdzisława Głowackiego. Po studiach pracowałam jako scenograf w polskim przemyśle filmowym (m. in. przy filmie „Faraon”) i jako grafik reklamowy. Od trzydziestu lat uprawiam wyłącznie malarstwo. W mojej twórczości można wyróżnić trzy etapy:
Zoomizm
Obrazy z tego okresu skupiają ostrość na jednym punkcie pozostawiając inne w impresjonistycznym zamgleniu. Dzięki temu osiągnęłam niepowtarzalną, jedyną w swoim rodzaju grę światła i barw przypominającą efekt zastosowania zoomu w aparacie fotograficznym. Francuscy krytycy sztuki nazwali ten nowy styl „zoomizmem”.
Abstrakcja
Okres ten różni się od zoomizmu przede wszystkim szerszym i śmielszym użyciem kontrastu koloru i formy. Obrazy są bardziej graficzne, techniczne, budujące ciągi skojarzeń. Stosuję rozmaite formy malarskie, od lekkiej deformacji do pełnej abstrakcji.
Cykle tematyczne
Posługując się doświadczeniem z poprzednich okresów szukam w sztuce uporządkowania i wysublimowanych wrażeń estetycznych, dążąc do harmonii i doskonałości zestawień. Radykalne kontrasty przeplatają się z subtelnym przenikaniem barw. Powstają obrazy pełne światła, koloru i przestrzeni.
Moje prace były prezentowane na wernisażach indywidualnych i zbiorowych w kraju i za granicą. Obrazy zdobią wnętrza wielu ambasad, firm, banków, kancelarii prawniczych, biur handlowych, przedstawicielstw, instytucji finansowych. Znajdują się także w kolekcjach prywatnych m. in. w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Francji, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Japonii, Austrii, Grecji, Kolumbii.